Julen dansat ut!


Hej och hå vad jag itne ahr skrivit på länge! Men ja har haft fullt upp!
Hälsat på vänner och släkt och ta hand om lillan och ge kärlek till Mike. Tufft liv! ;)

Befinner oss nu i gbg och det har regnat typ varje dag... Men jag börjar bli van nu! Det regnar fan JÄMT när jag är här! Tur att det finns goa människor här som väger upp det trista vädret :)
Vi har fått så mycket julklappar så det e inte sant! Och då har vi inte ens haft julafton med pappa än. Julklapparnas mästare! Vi ska fira lilla jul (igen) den 3:dje hemma hos pappsen!!

Nu ska vi laga middag åt min kära svärmor!



Ps. Så fort vi är tillbaka i vardagen i Umä så ska jag uppdatera VARJE dag. Det är mitt nyårslöfte! A jsut det, kom på ett till! När vi är tillbaka i Umä så ska jag inte dricka läsk, äta godis, bullar eller chips förns jag har nåt min vikt som jag hade innan ajg blev gravid. Usch det blir tufft men med lite hjälp så ska det nog gå!


Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Jag tror det första löftet blir svårare att hålla!Hihihihi

2009-12-30 @ 02:54:16
Postat av: Pappa-Morfar

Hej Gumman,"Svägerskan" har en point där med nyårslöfte 1, men med ditt JÄVLARANAMMA så blir jag inte förvånad om du klarar en del löften till, men Linn, man måste leva också. Jasså du kallar mig julklapparnas mästare, det var ju kul, men tänk på att du också snart har en 25-årig födelsedag, och lite julklappat i form av flygbiljetter och pengar till Götet har ni ju redan fått, MEN, det finns säkert utrymme för mer, det ska bli kul med lilla julafton, längtar. Du brukar ju också säga att jag är förmaningarnas mästare, hi hi hi, men skämt åsido, var rädda om er alla 3 på nyårsafton eftersom det ska bli så extremt kallt, tänk på små luftrör, och sen när ni åker hem på Nyårsdagen så gäller lugn, ishalka o snöfall längre upp och i Sthhlm, så ta det lungt ni är superviktiga för mig. Jag ringer nog en signal på Nyårsaftonens dag först eftersom det kan vara svårt att komma fram runt 12-slaget. Var rädda om er och hälsa även svärmor där ni får husera med ett Gott Nytt År Puss o kram vi hörs på dan först den 31:a. BTW ska ut och köpa en julklapp nu, ha ha ha.

2009-12-30 @ 12:16:34
Postat av: Svägerskan

Stackars pappa-morfar som måste ut och leta mer julklappar till er!Ingen press alls!!!!

Håller med pappa-morfar att ta det extremt lungt på nyårsdagen upp till Stockholmo!

Saknar er tonvis!!!!!

Kramelikram

2009-12-30 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0