Ny vecka, nya tag!


Igår var jag och Mike på bio, Luftslottet som sprängdes! Den va GRYM! Flög i taket säkert 3 ggr av att jag blev så skrämd. Huuuaaa! Elsa va hos Elin och Chris och det gick toppenbra! Så skönt att hon klarar av att man lämnar bort henne :)


Imorn blir en rolig och spännande dag... FÖrst ska jag och lillan på mamma-baby-gympa! Ska bli skoj å se hur det artar sig... Sen åker vi vidare till BVC för att väga och mäta lillan! Har inte vart där på 2 veckor...

Bara 12 dagar kvar till vi åker hem till 08-stad oxå.. Längtar sjukt mycket. Efter mamma å pappa men mest efter Stella, Alice och Jack! Mina underbara brorsbarn!!



See ya



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Linn, Va kul med bio och nu babygympa o bvc, vi hörs ikväll om flyg så får jag höra hur det har gått.

Lilla Linn Jag längtar sjukt mycket efter dig också, hälsa och storkrama Elsa från mig.

2009-12-07 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0