Träningsvärk!!


Första träningsvärken! Känns gött! Riktigt bra!
Mammababygympan var väldigt bra! SJukt jobbigt och man körde verkligen igenom allt! Vi körde cirkelträning medans alla bebisar låg på mattor och gaggade med varandra :)
Vi va typ 10 pers där.. Plus barn! Blir verkligen ett besök där varje tisdag! Synd att dom inte har det 2 ggr i veckan :(

BVC: Lillan vägde 5550 gram och va 60,5 cm lång... Hon växer så det knakar.

Mike tog sprutan i måndags så han va lite dåsig igår... Så jag lagade pytt i panna och sen mös vi alla 3 i soffan hela kvällen!
Lillan somnade 22 och vaknade halv nio i morse.

Life is good

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ojojo vad duktig hon är. Riktig sömntuta...

Ja jag hör av mig sen...

Pussssssss

2009-12-09 @ 10:26:46
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Härligt! Vad duktig du är!!!Det är allt skönt med träningsvärk! å vet man att man jobbat!

Saknar er i massor!!!!

Krama Elsa oh Mikael från mig!

Kramlikam

2009-12-09 @ 11:50:31
Postat av: Lövet

Herregud!!! Ammade du inte ens en enda gång på natten???

Puss på dig söta!

2009-12-09 @ 13:19:03
Postat av: Linn

Haha jodå anna! Sån tur har jag inte... Men hon e så trött så hon äter typ bara i 5-6 minuter, 2 ggr per natt!

2009-12-09 @ 18:47:34
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Lövet

jaja, men det är ju bra i alla fall!!! Var glad att hon inte vaknar typ varannan timme. Kan inte vara kul:) Söta Elsa!¨

Sover hon i egen säng?

Pussa flickan!

2009-12-10 @ 08:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0