Back in buisness!

Ja, nu är äntligen datorn tillbaka!
Har ju kunnat skriva några inlägg på den bärbara men den vill inte ta med mina styckeindelningar och så vidare... Så det blev som att läsa en bok!

Lillans magont verkar va betydligt bättre... Jag har aldrig fattat hur det kan ta på krafterna när ens lilla älskling skriker konstant! Man vill bara ta bort det!


Anyhow, vet ni vad??? Idag har jag köpt första julpyntet :):) Allt (det som jag och mitt ex hade gemensamt) blev kvar hos P. Och förra året var ju vi i Indien och köpte alltså inget julpynt! Men nu i år ska vi köpa allt NYTT!

Petra har fått in mig på scrapbooking så sjuukt roligt! Så släkt och vänner, om någon av er funderar på att ge mig nån julklapp så vill jag ha scrapbooking-saker :)
Jag och Petra gjorde hand och fotavtryck på våra små babys och klistrade det finfint på papper!


Bilder kommer även det inom kort! Har som sagt inte kunnat lägga in nåt eftersom datorn vart på lagning!




På fredag äntrar jag sthlm... ska bli såå skoj att träffa alla!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åå vi längtar efter er!!



Pusss

2009-11-04 @ 08:45:36
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Morfar-Pappa-Per-Eric

Välkommen till Sthlm lilla gumman, och vad skönt att Elsa är så mycket bättre.Kramar till er alla

2009-11-04 @ 16:45:21
Postat av: Svärfar!

Kram på Er alla!

2009-11-04 @ 17:09:02
Postat av: Svärfar!

Kram på Er alla!

2009-11-04 @ 17:09:37
Postat av: Svärfar!

Kram på Er alla!

2009-11-04 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0