Hemma igen!


Nu är jag hemma igen. Eller hemma och hemma... vet knappt vart jag räknar som hemma längre... Eller jo. Umä är hemma.
Har träffat alla barn och syskon. Så himla roligt! Insåg att jag har saknat Stella och Alice nåt så grymt mycket!
Dom va sååå himla snälla och gulliga mot Elsa. Klappade och pussade och busade med henne :)


Dum i bollen som jag är så glömde jag kameran, jävla skit jag vet. Men mamma tog och jag har mailat över några!


Söta söta underbara Jack! Han va sååå liten :) Ville inte lämna honom.. Tänk om han glömmer bort faster??
Träffade också nyfödda Olof. Bara 2,5 kg. Så sjuuuukt liten.
Vi var på fars dag brunch i söndags på södermalm. 10 vuxna och 6 barn... Jag tror personalen skulle få slag när vi dundrade in där allihopa. Men det vart skitlyckat verkligen.

Hängde med pappsen varje dag. Åkte med honom till farmor också. Så där satt vi, 4 generationer. Ganska coolt.
Träffade faster och kusiner m.m.


Men höjdpunkten var nog när mina underbara tjejer kom hem och fikade med mig och Elsa. Elsa fick massor med fina presenter! Tack ni underbara! Hann inte träffa Jonna tyvärr :( Men det va ju inte så länge sen du va här gumman!! <3



Lägger upp några kort från helgen!



Kommentarer
Postat av: Pappa-Morfar

Vilken resa, och som jag sagt tidigare, du skriver rakt på och ( ursäkta ) skitbra, författare kanske? Det var verkligen kul att få rå om er lite här i Sthlm,jag tror farmor fick en smärre överasknings chock, hoppas att det blir snart igen, längtar redan. Jag är stolt över dig Linn, du klarar verkligen allt. Puss o kram Pappa, hälsa Mike. Ge Elsa en Jättekram från morfar, var rädda om er.

2009-11-10 @ 16:40:27
Postat av: Jonna

Ååå vad mysigt ni hade det! :-(



Skit också att jag inte hann med att träffa er!

Saknar er! Hälsa mannen



Pusss

2009-11-11 @ 08:15:31
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Mami

Försöker maila över några fler kort ikväll! Puss och kram!!

2009-11-11 @ 16:45:10
Postat av: Elin

D va såå roligt att få träffa er Linn. Hon e en liten sockertopp :) Jul, nästa då... längtar

massa kramar

2009-11-11 @ 23:26:23
Postat av: Moster

Så mysigt ni verkar ha haft dt!

Saknar dig, brorsan och lilla Elsa!

Kramelikram

2009-11-14 @ 03:28:24
Postat av: Svägerskan

Oooopssss!

Glömde ändra! skriver ibland på Ikkas blogg och där är jag ju Moster! Hihihihi

Kramelikram Svägerskan i Kina

2009-11-14 @ 03:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0