Hurtbulle!


Hoppas på att bli det iallafall!!
Var på spinning i lördags.. Första passet sen jag vart gravid!
Gick faktiskt förvånansvärt bra! Riktigt tungt men jag klarade alla 55 minuter och kunde gå själv efteråt :)



Fått hem förstoringarna nu! Blev hur fint som helst! Ska till stan imorn med Mike och köpa ramar till dom. Så ska ni strax få se hur dom ser ut!


Elsa ler mer och mer nu! Så himla underbart att få respons på alla töntiga saker man gör/säger/sjunger för henne :) Hon är en riktigt liten gladskit!
Jag kan inte beskriva kärleken man känner för sitt eget barn.. Ni som har barn vet och ni som inte har... SKAFFA! Den bästa känslan i världen!


Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan



Hej Hurtbulle! Saknar dig sååååå mycket!

Har Elsa lärt sig att säga Pernilla än???!!!

Krama Elsa och min kära lillebror från mig!



2009-11-23 @ 01:48:45
Postat av: Pappa-Morfar

Hej duktiga hurtbulle, kanonduktigt. Jag förstår precis vad du menar när du säger vad man känner för sina barn, jag har barn så jag vet, jättehärligt och nu ett underbart barnbarn hur ska man ha kraft att förmedla allt man vill, men det är lätt när det gäller Linn o Elsa, hälsa Mike, han drar nog ett lass han också!! Pussar o kramar take care. Saknar er.

2009-11-23 @ 14:25:53
Postat av: Anna

Sluta suktas!!!

2009-11-27 @ 07:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0