Jaja!

Jag är kass jag vet! En vecka har gått utan update och jag har absolut ingenting att skylla på!

Var på BVC med lillan idag, om man nu kan kalla henne det ;) Hon har vuxit 2 centimeter på 10 dagar. Helt sjukt ju! Så nu är hon 58,7 cm lång och väger 4938 gram. Inte spräckt 5 kg gränsen än men nästa gång så...!

Idag har jag vart hos Petra och pysslat! Sååå skoj! Gjorde lite fint med bilder på Stella och Alice, fasters stora älsklingar! Saknar min 3 brorsbarn!!! Men nu e det inte så långt tills jag kommer till Stockholm igen!

Helgen har vart otroligt lugn. Hade söta brudar här på idol och godiskväll i fredags och i lördags var vi hemma våran lilla familj och mös hela dagen och kvällen.
Söndagen va så slapp! Låg i soffan fram till 4 då vi åkte iväg å storhandlade!


I fredags var jag, Elsa och Mike på stan och köpte julpynt för massa slantar! Men det var det värt! Jag längtar så sjuuukt mycket till julen och till att få julpynta! Det e tur att första advent är redan i november. Kan knappt vänta!!



Nu ska vi ha en fotostudio här hemma och ta söta kort på pluttan!!
Ni kanske får se en vacker dag ;)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Du är inte kass!!!

Saknar dig!

Puss och kram

2009-11-17 @ 08:14:48
Postat av: Pappa-Morfar

hej Gumman, håller med svägerskan, du är allt annat än kass, du hinner med och har koll på allt.Ha det bra och hälsa familjen, och en liten extra klapp till Elsa och dig.

2009-11-17 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0