Mammas lilla tjej!


Igår blev den lilla 2 månader! Och SOM hon växer! Ska inte till bvc förns 7:e december då lär hon va hur stor som helst :)

Nu är jag igång med träningen; spinning i lördags och så gick jag till jobbet och tillbaka igår för att hälsa på (en mil)
Blir nog spinning imorn också! Känns skönt! Kan inte vänta till nästa bvc-besök då jag också brukar väga mig!! Får se hur långt jag har kvar!



Min älskade svägerska som bor i kina funderar på att åka hem i vår och hälsa på! JAAAAAA, vi vart överlyckliga här hemma!! Kom Pernilla KOM!!!!!


Nu ska jag titta på min underbart fina dotter när hon ligger och sover och drömmer!
Love


Kommentarer
Postat av: pappa-Morfar

hej Linn, vad skönt att du verka njuta av tillvaron, det är du värd. jag sa en gång att när du får barn så blir du världens bästa mamma, det bevisar du verkligen. Skönt att få ses i jul och senare på lilla julafton mellan nyår och trettonhelgen, längtar väldigt mycket. Hälsa och krama om din fina familj, puss o kram till dig, Pappa.

2009-11-25 @ 11:53:31
Postat av: Jonna

Hej Världens Bästa Linn!



jaa visst är de stora, helt galet! Så underbara!

Jag såg dina kommentarer nu! Vad jag längtar tills ni kommer hem igen.



Pusss puss på er alla men mest Elsa ;-)

2009-11-25 @ 14:37:55
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0