Usch usch usch!


Biverkningarna ville inte flyga iväg :(

Har vart sänkt idag... ont i huvet, feber och yr. Armen gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde!
Tur att jag har världens bästa kille som kom hem från skolan kl 12 idag och hade pappa-dotter-tid så mamsen fick sova 2½ timme på dagen.
Känner mig helt bra nu!


En fantastisk sak har hänt! PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ! Lillan behöver bara ha mat en gång per natt nu. Så 3 nätter i rad har hon somnat mellan 22-23, vaknat mellan 5 och 6 för att sen sova till typ halv nio. Lycka!
Hoppas det håller i sig :)



Har skickat efter kort, för framkallning, på lilland första levnadstid. Ska scrapbooka ihop ett album :) Har även gjort 2 förstoringar som vi ska rama in och sätta upp på väggen.  Dom här nedanför!




See you when I see you!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vad min bror kan!!!

Men vet du vad, det är DU värd Linn!!! Hoppas du känner dig bättre idag!

Krama Elsa från mig!

Kramelikram

2009-11-19 @ 05:49:15
Postat av: Pappa-Morfar-Per-Eric

Kanon Gumman, Härligt att du känner dig bra.

Grattis Elsa på 8-veckors dagen från Morfar.

Puss o kram till er alla ni är världsbäst.

2009-11-19 @ 12:03:44
Postat av: Svärfar!

Kära Linn. Ta det lugnt. Bra att Mikael ställer upp som han gör. En go kille! Krama båda.

Tack för kortet. Vilket leende!

Svärfar.

2009-11-19 @ 22:40:57
Postat av: Jonna

Åå vad skönt för er att ni får sova på nätterna nu! :-)Bara en gång per natt de är ju helt fantastiskt :-)



Pusssar till er

2009-11-20 @ 07:52:22
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0