Aaaaaaaaa!!!

Nu e det mycket!! Vi börjar med en underbar sak! Jag och Mike fick första leendet från Elsa idag!! Lycka! Tårarna sprutade på mig :) vi har ju sett henne le i sömnen förut och när hon har magknip.. Men nu va det på riktigt :) underbart <3<3 Andra saken är att ja kanske blir faster idag! Jack är halvvägs ute! Seb och Helena är på förlossningen nu och jag är såååå spänd!! Lycka till mina söta! Pontus skjutsade in dom vid fyra så idag eller inatt borde han komma ut! Längtar efter mitt brorsbarn! Idag har jag vart med Elsa på hennes fjärde dejt med Lucas! Det börjar bli seriöst nu! Idag log t.o.m Lucas åt Elsa! Sen sov dom samtidigt efter maten :) BVC imorn! Väga och mäta! Tror hon har vuxit massor! Iaf ökat i vikt! Hon känns tyngre och tyngre! Älskade Elsa! Aaaaaaaaa ja kan knappt skriva längre! E så spänd på Jack! Längtar! Kom ut nu så din mamma slipper ha ont längre! Hon har ju haft värkar hela natten redan! Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Morfar,Pappa,Per-Eric

Hej Gumman, Vad härligt, första leendet är alltid speciellt. Hittar du något kort med ett leende senare så är jag defenitivt en spekulant.

Pussar,Kramar,Klappar

2009-10-26 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0