Besök nr 4!

Nu är svärfar här. Han kom tidigt tidigt i söndags morse och åker hem imorn kväll! Natt-tåg som sagt. huuuaa!

Idag har jag vart (med Elsa) på en välbehövlig promenix med Elin. Så skönt å komma ut! Det e så frisk luft här uppe i norr...! Underbart! Älska Umä!

Väntar med spänning på att mina två brorsbarn ska födas! Jerker och Emmas lilla grabb med planerat kejsarsnitt den 5:e november. Och lilla Jack är planerad att komma på onsdag men Helena går väl med största sannolikhet över tiden! Jag och Mike tror att Jack kommer 24:e oktober! En månad exakt efter Elsa!
En sak är säker iallafall att jag längtar efter dom båda!!


Pratade med Stella och Alice igår! Va sjukt längesen! Saknar dom massor!! Mamma berättade att man inte får en lugn stund när man e me dom! Scotts hit och prinsessor dig! Haha sötungar!

Inatt fick jag sova gott. Lillan vaknade bara 2 ggr. Sååå skönt! Hoppas hon kan lära sig att sova i sin egen säng snart också. Visst att d e tokmys att ha henne i våran säng men man vill ju inte att hon ska vänja sig vid det så hon vill sova där tills hon e 25 typ! ;)

Ska ta och lägga in lite nya kort snart också!

Kramkram



Kommentarer
Postat av: Anonym

vrvvrmvvmhcccn å

2009-10-12 @ 23:17:02
Postat av: Linn

Jaså?

2009-10-13 @ 11:08:57
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Ässet

Det var lite märkligt, för jag och Helena skulle skriva ett inlägg igår kväll. Jag skulle visa hur fort hon skriver och hur fort jag inte skriver. När jag visade hur hon stormar runt på tangentbordet hamnade "vrvvrmvvmhcccn å" som en kommentar och gick inte att ta bort. Du surnade jag till och skrev inget mer.

Verkar som om Jack kommer i december. Eller början av januari. Känns så nu i alla fall.

HB är borta ur tävlingen, hennes datum var i söndags. Amatör.

Daggens troliga dag är idag. Ser inte så lovande ut heller. Jag tror på lördag 17:e. Blir nog Jack-pott för mig...



(H)älsa Elsa att vi äls(k)ar henne.



2009-10-13 @ 12:34:32
Postat av: Linn

Haha okej!

Jack kommer 24:e (h)älsa(r) Elsa!

2009-10-13 @ 16:59:56
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Morfar,Per-Eric

hej Gumman, det är helt otroligt hur du kan ha ork och vilja att bry dig om allt och alla barn omkring, det tyder på en god mäniska. Ha det bra va rädda om er och klappa Elsa från "Moffar" sov gott och puss och kram. Btw, från en outsider, jack kommer på det ostraffbara talet 21. Per-Eric Morfar

2009-10-13 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0