Elsa!!

Här rullar allt på... Tiden går så fort. Knappt tänkt på att blogga. Man glömmer både tid och rum med en sånhär liten sötnos breve sig hela dagarna :)

Helgen har gått och den har vart grym!
Började med att mamma och Daggen kom upp i torsdags. Mike och jag fick vår första "egen tid" och stod nere på Ica och pussades :)
Sen i fredags kom underbara Jonna. Söta hon <3 Va och kollade på hennes match i lördags och Elsa är nu inbiten HIK:are!
I söndags kom pappa och han har precis åkt härifrån.
MASSOR med presenter har vi (Elsa) fått. Allt från kläder till kamera till filt och mössa! Underbart!

Nu skriker lillan så jag lägger upp kort lite snabbt!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi söta söta ni!

Vad hände med min hals på den första bilden? hahahah



Puss till er



Fick ni några bra bilder från matchen?

Kan ni inte skicka dem?

2009-10-07 @ 08:24:42
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Mami

Så fina ni är bå bilderna - och den på FB idag/igår

där du och Elsa ligger och sover, oj, så fint! Det kortet får bli min julklapp (om jag får bestämma).

I morse kollade jag Åsa på TV4, tänk dig, jag - stannade hemma från jobbet i två timmar för att titta på TV4 morgonprogram. Jag som aldrig tittar på TV. Men det var det värt, hon var så duktig!

2009-10-07 @ 11:27:01
Postat av: Eva och Lasse

Hej Linn!

Jättegrattis till lillsnäckan! Så söt hon är! Fick din bloggadress från Pella. Är ni på väg till stan i någon nära framtid? Vore jättemysigt att träffa er alla tre. Massor av kramar

2009-10-07 @ 20:28:59
Postat av: Linn

Tack så mycket :-)

vi har ingen resa planerad än.. Förutom runt jul men ska försöka komma en gång innan det :)

kram

2009-10-08 @ 00:13:18
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0