Skrikfest :D

Dåligt uppdaterat på sistone... I KNOW! Men vår dator är på lagning och Mike har den bärbara när han är i skolan. SÅ jag får pyssla med det här nu när han har kommit hem :D Ja, dom senaste 3 dagarna har våran lilla sessa haft riktigt ont i magen :( Man känner sig så himla hjälplös. Vill bara ta bort det onda! Hon e alldeles för söt för att ha ont :( Stackars lilla Elsa! Som har namnsdag idag för övrigt! Om exakt en vecka flyger jag och lillan ner till stockholm. Ville inte vänta en sekund till på att träffa mina 2 nyfödda brorsbarn! Ska bli så skoj! Å även att visa upp min goding för alla kompisar! Längtar!! See you when I see you! Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa-Morfar

Hej Gumman, Hoppas Elsa är bättre nu?



Puss o kram

2009-11-03 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0