Snart blir hon 1 månad :)

Jajaja, jag e kass på att uppdatera jag vet! Ska bättra mig from..... NU!!

Lillan gör framsteg på framsteg! Hon ligger på mage och kan vända på huvet :) våran duktiga tjej!
Va å vägde Elsa på BVC i torsdags, hon hade gått upp 300 g och vuxit ½ cm så nu väger hon 4120 å är 54,2 cm. Våran stora tjej!! Ska dit på torsdag igen så då får vi se hur stor hon blivit då :)

Och på lördag som sagt så blir hon en månad!
Aaaaaahhhh!! Det går så fort!!

Elsa har även upptäckt att hon har ENORMA röstresurser! Så hon tränar på skriken varje dag! Underbart... Eller? Nä, men hon e goare än goast mesta tiden så sånt får man ha överseende me sånt!

Ska lägga upp kort oxå, men sitter på min bärbara dator nu å där har ja inga bilder! Så d blir nästa gång!

Lillan ligger i mitt knä å sover nu så d här inlägget e skrivet me en hand! Å d orkar jag inte längre!!
Så puss på er!



Just det. Tips mottages gärna om hur man lär en mini att sova i sin egen säng? Hon e ju så bortskämd som e van å sova breve mamma! What to do??

Hej på er!



Kommentarer
Postat av: moster nettan

Ett tips är att prova att lägga henne i sin säng när hon väl har somnat,så att hon vaknar i sin egen säng. Prova på dagen när du själv är lite utvilad.KRAM!!

2009-10-18 @ 23:11:21
Postat av: Mami

Ja, det lät väl som ett bra tips från Nettan. Mina tre små (numera två gossar 192 cm och flickan 175 cm) Jaja, "tiden går fort.....", jösses! I.a.f. så har jag väl haft tur med att de där "små", alla tre har sovit i sina sängar hela första året - alltid! Lite gny kanske först, men det gick över. Så, som jag har sagt Linn, har inget mer tips, mer än att låta lill-gumman ligga lite och gny i sin säng,så somnar hon snart, förhoppningsvis! Så liten hon är, så vet hon att du tar upp henne om en stund om hon ger lite ljud ifrån sig! Testa med Nettans tips, det lät ju förträffligt. Puss o kram!

2009-10-19 @ 13:57:44
Postat av: Linn

Ja, vilka ska man annars ta tips av

än kloka mamma och moster :) tack mina kära <3

2009-10-19 @ 14:28:41
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Pappa,Morfar,Per-Eric

Hej, Även från en kille som jag så tycker jag att mosters och mammas tips verkar bra. Krama Elsa.

2009-10-20 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0