1 vecka imorn!

Dom växer så snabbt... :)
Börjar få lite smårutin nu. Känns skönt!
Jag längtar tills helgen. Familjen och Jonna komma plus att Mikes tentaplugg är över vilket betyder att han kan hänga me familjen igen :)

Hon e så söt nu lilla Elsa.

Idag va vi på skolan och hälsade på. Träffade dom finaste tjejerna. Underbart. Och Elsa sov som en stock hela tiden... Inget vidare sällskap ;)



Nu ska vi kolla vidare på idol. Utröstningen. Erik är överlägsen! Kunglig röst!

Morsning korsnng barnförlossning!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Finaste Elsa!!!

2009-10-01 @ 08:45:36
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Sötis!!!

Lilla snurpan vicken going!!!

Ni får klämma på Elsa från Faster i Kina!!!

Bamsekramisar från mig!

2009-10-01 @ 09:39:01
Postat av: Morfar

Lillplutten, det var det sötaste, gulligaste jag har sett, jämte dig Linn. Pussar , kramar Morfar, Pappa. Vi ses, regards to Mikel.

2009-10-01 @ 20:45:34
Postat av: Anna

Kom och hälsa på mig i skolan nån dag då!!!

2009-10-05 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0