Bra helg!


Nu är det snart dags å sova efter en toppenhelg! Poker vet ni! Men kräftskivan igår va riktigt trevlig! OCH GOD!
Men asså den hysterin som utbryt av 20 fulla människor (minus jag och Mike) när Zlatan gjorde mål var sjuklig!! Helt sjukt! Men amazing! Och skönt.

Bara 2 dagar kvar med jobb nu innan "ledigt". Sen ska jag sätta igång med alla mina projekt här hemma :) för jag är ju ganska känd för att va bra att få arslet ur vagnen... eller inte! Och med goda råd från Petra så har jag bestämt mig för att skämma bort mig själv med fotvård innan bebis kommer. Efter att ha gått i tofflor och flippisar hela sommaren så mår nog fötterna inte så bra. Ska bli himlans skönt!

Pratade med min söta fru på Skype idag, från andra sidan jorden. Jösses vad jag saknar henne!!
Har även haft en sjuklig ätardag idag. Men det får man. Ibland.


Vi hörs imorn!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: elli

hej frugan!!



ville bara säga att jag saknar dig sjukt mkt oxå... ha nu en bra näst sista dag på jobbet! puss, o hurru... tänk om det blir som vi alltid har sagt! du o jag i gbg!!! ;) puss

2009-09-07 @ 07:44:31
Postat av: Anonym

Hej hjärtat!



Ååå sista dagarna!! Shit vad tiden gått fort.. Tycker jag men inte du ;-)



Jag bara längtar tills jag kommer upp. Biljett måste bokas denna vecka.



Pusssssssss

2009-09-07 @ 08:51:30
Postat av: Svägerskan

Imorgon fyller Amanda 11!

Saknar dig och min bror supermycket!

Jag har skaffat skype, men har ingen kamera el mikrofon, ska inhandlas snarast!

Love Ya Miss Ya Kiss Ya

2009-09-07 @ 15:06:39
URL: http://wisbeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-08 @ 13:18:30
Postat av: Svägerskan 2

Hej kära du! Nu har jag äntligen tagit mig för att läsa din blogg. Kul!!!



Hoppas du mår fina fisken och äter kebabrullar för fulla muggar så du har massa energi tills mr/ms behagar vilja komma ut.



Blir jul första sthlm besöket för familjen? Eller kommer ni tidigare? Vi har bokat luleresa den 28 dec, lurigt det kändes att boka in en "? Wiklander".



Ha det bäst

Kram å puss

Helena

2009-09-08 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0