Detta känns som det var på tiden :)


Jaha, nu var det min tur också... Spännande det här :)

Blir mammaledig från och med 9 september så jag måste ju ha nåt å göra på dagarna när lillskiten sover!
Är alltså inte mamma än. Beräknad till 16 september men jag är säker på att jag kommer gå över 2-3 veckor... Only God knows!

För er som inte vet så flyttade jag till Umeå (från Stockholm och mitt älskade Huddinge) 1:a mars 2008.
Träffade mannen i mitt liv på allén i Göteborg en sen tisdagkväll på semestern för lite mer än 2 år sen.
Till saken hör ju att han pluggar i norrland...
Efter ett halvårs distansförhållande stog jag inte ut längre utan tog mitt pick och pack, åkte från fjollträsk och landade i härliga Umeå. För övrigt Sveriges finaste stad enligt mig själv. Speciellt på vintern!


Puss på er alla där ute.
Skriver nån dag inom kort!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag håller med, Umé är skitbra, jag tror att det är rätt för er. var rädd om dig ( er ) vi längtar efter lillknådden

2009-09-03 @ 19:57:36
Postat av: Pappa

Undrar om det blir en Eric eller Erika? Ha ha Ha



Take care, dad

2009-09-03 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0