Elsa!

Nu är lilla skruttan 5 dagar.. Och det känns faktiskt lite grann som jag börjar få ordning på allt... Lite iaf ;) Vi va på BB i söndags för koll på Elsa och allt såg jättebra ut! Nu börjar besöken ramla in här hemma :) mamma och daggen kommer på torsdag, Jonna på fredag och pappa på söndag! D e skönt iaf att mamma å daggen sover på vandrarhem och pappa på hotell en av nätterna! Så slipper ja oroa mig över nätterna... Att Jonna ska sova här känner ja noll oro över, förutom att hon ska få tillräckligt med sömn till hennes viktiga match! Men det är hennes val ;) Igår fick vi en present med Posten av pappas tjej. En jättefin body från Lundmyr, och idag damp d ner ett kuvert från älskade Anna i jkp. En jättefin rosa stickad mössa som hon stickat själv. Så underbart fin! Tack tant Anna! Idag har ja lagt lillan i hennes säng första gången. Kan va skönt om hon lär sig å sova där för ja har sovit i soffan den vi kom hem! Vill tillbaka till min säng och min älskade! Så vi ska prova det inatt :) Tack än en gång för alla gratulationer och förlåt för att jag e megakass på å svara i telefon, men jag ska bli bättre. Lovar. Ska även lägga upp kort snarast! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi en natt hit eller dit spelar ingen roll. Kommer ändå få så mkt energi av världens sötaste Elsa så jag kommer springa som en tok på matchen oavsett 8 timmar sömn eller 3 ;-)



Hihi Anna så söt du är. Hade du stickat den själv? Du är väl för go!



Pusss till er

2009-09-29 @ 13:26:07
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag satt här och pysslade lite. Satt och höll i det blå och det rosa garnet och funderade och sen drog jag en kvalificerad gissning. Och se vad bra det blev! :)

Vad glad jag blir att du gillar mössan! Jag är såå nyfiken på hur den ser ut på för jag har ingen aning. Tog ett tag efter den var klar innan jag fattade hur den skulle sitta för att inte täcka hela ansiktet. Men nu så.. :)

Pusselipuss!

2009-09-29 @ 13:55:38
Postat av: Mami

Ja, det är så spännande att få se, hålla och känna på lilla Elsa, är så nyfiken när man bara sett foton på nätet/mobilen. Hon har ju hunnit bli hela en vecka när vi kommer upp!

Det blev inget Vandrarhem i Umeå, det blev Scandic Plaza...... centralt i Umeå...... Längtar såååå att komma upp till er!

2009-09-30 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0