Helg!

Helgen är startad. Känns inte som helg dock eftersom jag vart ledig halva veckan :)

Igår tog jag en tripp till ersboda och köpte lite roliga saker. Bl.a en bröstmjölkspump för 550 kr. BILLIGT!!!! Eller inte. Men vad gör man inte?
Va inne på Mio och tittade runt och blev så satans sugen på att köpa nytt köksbord och stolar. Vårt är fallfärdig, på rikigt. Kom hem vid sex och gjorde mig redo för att äta torsk. Tror ni det vart så? Näää haha vi e så dåliga!

Mike kom hem från e-puben med Stickan och Elin och alla vi fyra åt olika middagar. Jag: grillad kyckling och potatisgratäng. Elin: frysrätt (d e verkligen d bästa hon vet). Mike: hemmahamburgare med friscobröd. Stickan: kotletter med kolyftpotatis och bea-sås.

Sen glodde vi på idol. Asså jag fullkomligt ÄLSKAR Anders Bagge. Jag skrattar så fort han öppnar munnen. Gjorde sen ett försök att kolla kändisdjungeln men det va utan tvekan det sämsta jag har sett. Hur tänker tv4?

Nu ska jag iväg på loppis och leta skrot :) Får se vad vi gör ikväll. Har förresten bokat biljetter till premiären av Flickan som lekte med elden till fredag! Får se så bebben inte ploppat ut då bara ;)


Jag längtar tills Jonna kommer upp! Saknar min chicks i cowboyboots!


<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

ÅÅååå och jag längtar också så sjukt mkt!



Pussssssss

2009-09-14 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0