Hemma och lyckliga!

Gud så underbart detta är. Ni förstår inte! Åkte hem samma dag som lillpluttan kom ut. Ville bara hem till oss :) Så idag va alltså min första dag själv hemma med lillan. Har haft det så himla mysigt. Gosat och åter gosat. Änsålänge är hon sjukt snäll men första dygnet sover dom tydligen extremt mycket för dom e slut efter förlossning. Blir spännande inatt och se om de vänder :) Tack så himla mycket för alla gratulationer. Det värmer! Ska lägga upp bilder så snart vi kommit underfund med nya kameran! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Er Linn!

2009-09-26 @ 11:54:41
Postat av: Svägerskan

Jag är verkligen sååååå lycklig för eran skull!!

Skulle så gärna klämma på lilla Elsa!

Kramisar från mig lååååååååångt borta i Kina!

2009-09-27 @ 04:48:47
Postat av: Morfar/Pappa/Per-Eric

Hej, Det är verkligen så kul och mysigt allt det här, och jag gläds så mycket för eran skull, det känns som julafton varje dag, tänk nu är lilla Elsa 3 dagar, snutten. Ta vara på er allihop och var rädda om er och njut varje dag. Kram till Elsa, Linn och Mike, tänk 4 bokstäver i varje namn, vi ses.

2009-09-27 @ 12:01:38
Postat av: Svärfar

Tack för underbara bilder.

Jag är så stolt!

Hälsningar

Farfar.

2009-09-27 @ 15:31:22
Postat av: Svägerskan

Hallå!!!

Hur har ni dt???

Förrästen, idag tisdag har Mikael namnsdag!

Vill se Elsa!!!

Hoppas allt är bra!

Puss o kram

2009-09-29 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0