"Mammaledig"


Jag måste ju kunna titulera mig så eftersom jag går på mammapenning.
6 dagar kvar :D
Första "lediga" dagen igår som sagt... Fick väl inget särskilt gjort. Var ganska skönt att bara va. Diska, bädda, dammsuga bort hår från en söt liten vovve. Pratade även på Skype med min goa svägerska från Kina! Saknar henne och hennes familj SÅÅ mycket!
Vid 4 kom Mike hem från skolan och då vart allt genast mycket roligare :) Vi gick över till Stickan och Elin och kollade fotbollen och idol.

Idag är det barnmorsketajm. Ska va där om en timme. Få lyssna på hjärtljud och mäta magen och ta prover osv.
Så nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för direkt efter mvc så ska jag och Elin till Ersboda och göra massa roligt. Mysorna, köpa matlådor, köpa nyckelband. Ja ni HÖR ju va roligt :P


Kram på er alla!

Ps. Det planeras visst nån slags surprise från mitt hjärtas sida för att "fira" att jag är föräldrarledig. SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ååå vad spännande Linn....

Berätta allt sen när du kommer hem.



Puss puss puss

2009-09-10 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0