Nu va det helg igen!


Den här veckan har gått sjukt fort. Men det e bara skönt. Har ju inte gjort sådär jättemycket kan jag väl påstå... eller jo faktiskt en del hemma men inte utanför hemmet. Fast va spelar det för roll. Har städat, tvättat fönster, storhandlat, frostat av frysen OCH skrattat åt Anders Bagge varenda eviga dag. Undrar om han vet att han är så rolig?!

Så, nu har man alltså gått 2 dagar över tiden. Inte så jobbigt faktiskt. Det rullar på precis som vanligt.... Har inget å räkna ner till längre bara. Eller jo... Att bebis kommer senast 5:e oktober. Så max 17 dagar kvar :) eftersom man max får gå över 19 dagar tror jag det är.
Men d e kul med alla dom här pampersklubben och liberoklubben som jag har lyckats gå med i. Får bara massa utskick, både mail och hem i lådan, där det står GRATTIS MAMMA LINN osv.... Det gör mig inget iofs, än sålänge så tycker jag inte att det är så jobbigt.


Idag ska jag hänga lite med Petra (från jobbet) och lilla Lukas, snart 7 veckor. Bebisabstinensen ska stillas.
Sen ska jag tvätta och ikväll blir det middag och bio med Christofer och Elin. Flickan som lekte med elden. Jag tillhör väl en av dom få som inte har läst boken, men jag har inte läst den första heller och jag tyckte filmen va riktigt bra ändå.


Imorse stod Micke och kollade lite extra konstigt på mig och undrade vad det var som va annorlunda... Och konstaterade senare att jag har eyeliner på mig. OCH mascara. Haha tror jag har slappat till lite vad gäller göra mig fin. Men man har inte sån motivation när man går upp varje morgon, kollar sig i spegeln och känner sig som en badboll. Får ju inte på mig sådär jättemånga kläder heller så jag orkar liksom inte.... Men kanske ska ändra på det. Har ju som sagt ändå ingen tidsbrist på dagarna direkt :)


Igår åt vi tacos. JESUS vad gott det är.


Kram på er alla. Nu plingar dörrklockan. KOM IN!!

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar/Per-Eric

Du är en kämpatjej, och jag har sagt det förut, vem har lärt dig att skriva så bra? sjukt bra, Nu är det en mistlur från köket " MATEN ÄR KLAR NU NU NU KOM. Skriver snart igen. Puss pappa/Morfar

2009-09-19 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0