Ny vecka, nya tag!


Plus 5 dagar idag. Fortfarande inte så jobbigt, förutom att jag börjat få extremt ont i ljumskarna... Speciellt när jag suttit still länge och är stel. Men det är ändå en smärta man klarar av. Känns som sjuklig träningsvärk typ.

Håller just nu på å kolla Svenska Hollywood-fruar. Sjukt skoj!
Imorn ska vi städa och KANSKE raka bort håret på Christofer :) Hoppas han går med på det!
MVC på torsdag också! Kanske känner för att klaga lite extra mycket då så dom sätter igång mig tidigare ;)
Känner lite dåligt samvete till Jonna som betalt biljett upp hit till nästa fredag så kanske inte ens bebis kommit då :( Ska göra mitt bästa Jonna. Lovar :)


Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihihi nej men gumman! Klart att du inte ska ha dåligt samvete! Kommer den så kommer den, annars får jag åka upp igen en annan helg bara! :-)



Puss puss pusss

2009-09-22 @ 09:00:21
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tisdag den 22 september.

Har just läst Dina inlägg. Lika roligt varje gång. Har just pratat med min IKKA som lärt mig hur man skriver nytt på Bloggen.

Annars allt bra. Storm och regn i Götet. Ledig inatt och morgon. Tvättstugan bokad. Tänkte bjuda hem dam till helgen, men tvekan finns. Äter nog ensam, av gammal erfarenhet. Inte farfar ännu. LINN! Du får ta i!!!!!

Saknar dej Linn och min sons blåa ögon. Tanken är att komma till Er 9-14 oktober.

Älskar Er!

Vi hörs eller skrivs!

Svärfar

2009-09-22 @ 22:44:18
Postat av: Pappa/Morfar/Per-Eric

Hej, Kämpa på lilla gumman, du är en Hero.

Pappa saknar dig jättemycket, och det börjar bli riktigt spännande nu. Morfar tänkte komma 16-19/10.

Då kör jag upp lite prylar också. Puss o kram, hälsa, och klappa "maggen" från mig.

Pappa/Morfar/Per-Eric

2009-09-23 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0