Överraskad? Jo tack!


Vi börjar historien med att berätta att vi håller på å tömmer frysen... Har torsk kvar. Vi har dragit oss i flera dagar för att äta detta. Vet inte varför. Så igår när Mike ska bege sig till skolan så sa jag till på skarpen att ikväll äter vi den där jävla fiskjäveln. Men nejnej, Micke ville inte utan skulle gå till Ica och köpa hem nån middag som vi skulle äta. Vilket lät spännande för det brukar vara jag som bestämmer maten... Och är det inte jag så blir det falukorv eller köttbullar. Så det här skulle bli kul.

Unger dan nångång så skriver mackan (bor här uppe i norr) till mig att han inte får tag på Mike på telefonen och han vill ha hjälp och bära nån hylla. Det e klart han hjälper till säger jag och som tack för hjälpen säger Mackan att han ska laga middag till oss. Vilket betyder att Mike slipper bestämma och vi slipper äta firre.

Micke kommer hem från skolan och vi gör oss iordning för att åka till mackan. Trodde jag ja.
Men på vägen säger han att han bara ska lämna en bok till Stickan som han har lånat. Så vi åker hem till Stickan och Elin och där står jag som ett fån och ska lämna tllbaka nån jävla bok så HOPPAR Elin, Maria, Ida, Therese och Maria F ( Nella och Ellen va också me på ett hörn) fram från ingenstans och skriker SURPRISE! Då ska vi tydligen ha babyshower. VA? Jag fattar ingenting. Ingenting. Jag fattar fortfarande inte. INGENTING!!
Så dom här underbara brudarna har planerat en myskväll med supergod middag, presenter, godis och idol! Ni är för underbara <3


Som sagt så är jag fortfarande i chock. Att ni har kunnat hålla detta hemligt för mig är en gåta. Jag som är så nyfiken och lyckas luska ut allt annars. Och Mike förstår jag defenitivt inte hur han har kunnat hålla detta?!



Tack än en gång mina underbara brudar här! Ni har gjort min helg, hela min vecka. Hela året!


Ps. Jag undrar dock fortfarande va Mike hade valt för mat. Haha!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ååå Linn vilka underbara vänner du har där uppe!

Vilken rolig idé!



Pusss pusss pusss

2009-09-11 @ 14:30:36
Postat av: Svägerskan

Det är du värd!!! Änskar jag kunde varit med!

Puss

2009-09-11 @ 14:42:41
URL: http://wisbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0