Pensionär!


Idag ska vi va pensionärer. Spela bingo med våran andra hälft stickan&elin.
Spännande.

Jag fick shoppa lite på stan igår, känns sjukt skönt för det va längesen. Har verkligen bara köpt till bebis på sista tiden.
A just det. Trodde jag fick värkar igårkväll. Men visade sig att jag bara va kissnödig, haha!
Jag blir galen av ovissheten!! Vill veta hur det känns. Asså inte så att jag längtar efter den extrema smärta jag kommer utstå men jag vill veta vilken slags smärta det blir. Huggande? molande? Help me!!

Va på tjejmiddag och förfest igår hos Maria. Trodde det skulle bli olidligt med fulla (men ack så underbara) tjejer, men det va faktiskt riktigt skoj! Och tokgod mat!


BTW så känner jag på mig att bebis kommer 2:a oktober. Nästa fredag. Mike har tenta, Jonna kommer, osv osv.
Skulle va så typiskt!


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej nej nej Linn, den komme komma dne här veckan!



Säkert på torsdag!!



pusssssssssss

2009-09-21 @ 08:57:00
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: madde

För mig gick vattnet först och tro mig det märktes! Tror du kommer känna värkarna också dock!

Ingen uppdatering här i dag i alla fall... hoppas det är dags för bebis! :)

Kram

2009-09-21 @ 20:37:09
URL: http://mtjerneng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0