Såå trött!! Zzzzzz!


Min duktiga man begav sig till skolan imorse och jag kunde inte somna om :( Men snart hoppar jag in i duschen och ska göra mig tjockisfin. Jag ska till stan och träffa Petra och Lukas (1 månad). Har man bebisabstinens så har man ;)

Pokern igår blev lyckad.. SJukt rolig! Va himlans massa folk här ett tag men det gick det med. Freddan vann, Adde tvåa och mitt hjärta kom trea! Måste göras om igen snart.. Det är ju så sjuuukt roligt!!


Kräftis idag alltså! Mums! Har inte ätit kräftor på hur länge som helst. Fotbollen ska ses efter! Hoppas dom lyckas bättre än damerna igår!!

11 dagar kvar! KOM UT!

Over and out!
/Limpan


Kommentarer
Postat av: Svärfar & Blivande morfar!

HÄRLIGT LINN!

Sitter på jobbet för att arbeta 2:a natten i sträck. Underbart att läsa det Du skriver.

Krama magen.

Svärfar

2009-09-05 @ 19:16:49
Postat av: Svärfar!

LINN!

Hälsningen kommer naturligtvis från Svärfar & blivande FARFAR!!!!!

Jag är tydligen lika nervös som DU!

Kram!

2009-09-05 @ 19:28:53
Postat av: Svärfar

Hej igen!

Kl. är 02:50 och jag sitter här i min ensamhet och tänker på Er. Hoppas Ni hade det kul på kräftis.

Nu är det bara en natt kvar denna vecka, sedan ska jag vara hundvakt åt Hugo några dagar. Har köpt nya möbler till matsalen - ett lyckat "kap".

10 dagar kvar!

Vi hörs och hälsa Din duktiga man!

Svärfar!

2009-09-06 @ 02:58:48
Postat av: Pappa/Morfar Per-Eric

Hej Gumman, Kul och skönt att du är på så gott humör, det är spännande dagar nu och idag är det ju också din sista arbetsdag före nedkomst. Tänker på dig och er hela tiden, ha det bra och vila nu när du blir ledig. Hälsa man, bebbe och kram. Pappa/Morfar Per-Eric

2009-09-08 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0