Sista dagen, sista minutrarna!


Känns konstigt. Skumt på något sätt. Har ju i princip jobbat heltid sen dagen efter studenten. Men det ska nog gå vägen det här med :)
Slutar om 20 minuter. Tjugo. Minuter.
Idag har vi tre stycken sjuka här på jobbet så det känns som jag går i rättan tid för att undvika svinis också. Hatar svinis. USCH.

Ikväll börjar idol :) perfekt start på mammaledigheten känner jag. Det blir brudkalas i våran soffa ikväll. Ska fira att just idol börjar, jag blir föräldrarledig OCH att Elin blivit moster idag till en liten flicka :) så himla söt. Hennes syster tyckte att förlossningen bara skulle ta typ en kvart... Vissa har det bra!

Kanske blir tacos ikväll också. Jösses vilken toppenstart eller hur?


En sak är säker. Är sjukt ivrig på att få hålla i den lilla bebben nu! DÖR av längtan!
Barnmorskan på torsdag då får vi se vad som sägs. Spännande!

Nej, nu ska jag göra bort det allra sista på typ ett år. Ett år!!


Puss och kram mamman (snart)



Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar Per-Eric

Hej Gumman, Skönt för dig att bli ledig, för som du sa, du har jobbat kanonbra hela tiden, och nu ska du bara ta igen dig, och stärka dig. Bra att du hatar svinis, då klarar du dig, håll dig borta om någon hostar eller nyser och tvätta händer mycket. Ha en skön och bra Tacoskväll, hälsa. Kram Pappa/Morfar

2009-09-08 @ 17:46:30
Postat av: Svägerskan

Hej mamma-Linn,

Skönt för dig att ta det lungt nu innan bebisen kommer, NJUT!!! Gör fotvård och varför inte en massage?! Det är du värd! Jag skulle så gärna vilja vara med och titta på Idol med dig!

Vi åt också Tacos igår!

Saknar dig sååååå mycket!

Och du , lyssna på din far, glöm inte att tvätta händer ofta!!!!! Kram Svägerskan/Faster borta i Kina

2009-09-09 @ 03:06:10
URL: http://wisbeck.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ååå vilken underbar start gumman!!!

Njut nu av varje sekund, snart kommer jag och hälsar på också.



Puss puss pusss

2009-09-09 @ 08:43:43
Postat av: Svärfar

Hej Gumman!

Trevlig och mysigt det har blivit att arbeta natt plötsligt! Gissa vad det beror på, om Du kan?

Har inatt försökt skaffa en egen bloggsida. Men får vänta tills hemkomsten eftersom jag inte har mitt domännamn tillgängligt. Men jag kommer igen!

Ta det lungt för nu är det snart dags att titulera sig Farfar!!!!!!!

Kram

2009-09-10 @ 03:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0