This is it!


Ja nu e det en dag kvar... Sen är det slut på nedräkningen!

En sjuk sak... Alla pratar och bloggar och twittrar om hur satans kallt det börjar bli. SKÄMTAR DU? Jag e så varm så jag håller på å avlida. Har alla fönster och balkongdörren öppen dygnet runt. Om jg skulle få men så fort kallblodiga Mike kommer hem så måste vi stänga. När jag går ut så klär jag inte på mig utan jag tar av mig strumpor för att kunna ha tofflor och tar av mig tjocktröja för att det e så skönt med kylan. "Kylan".

Allt såg hur som helst bra ut idag på MVC. Fortfarande lite högt blodtryck men så länge det inte stiger så är det ingen fara! Kul att min barnmorska bokat in ett kontrollbesök 8 dagar efter jag är beräknad. Tror alltså inte att den kommer ännu på en lång tid. Och det där med äta stark mat, tvätta fönster och gå i trappor är tydligen bara myt. Allt hänger på hormonerna.
När jag gått över 2 veckor så får jag gå på koll på förlossningen. Ser allt bra ut med mig och bebis så får jag hålla ut några dagar till sen blir det igångsättning innan jag når v.43 vilket är 7:e oktober. Så förhoppningsvis hinner bebis ploppa ut innan min söta Jonna kommer upp och bor hos oss en natt 2-3 oktober. Men en sak är säker... Jag längtar SJUKT mycket till både bebis och Jonna är här :D




Nä, nu ska jag nog spela lite poker tror jag! Va längesen...


Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ååå kärlek!! Jag längtar också så sjukt mkt! Det blir en kort men intensiv visit :-) thihih



Jag tror att den kommer innan... :-) Känner de på mig! Kanske redan nästa vecka.



Pusssssssssss

2009-09-16 @ 07:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0