Med blommor och med blad

Vi firar denna dag. HURRA HURRA för världens bästa pojkvän idag!
Idag blir min älskade 25 hela gubbe-år.
Vi startade dagen med obefintlig frukost på sängen, eftersom vi senare befann oss på Scandic och åt hotellfrukost. Men presenter fick han. Elsa hade köpt en marabou chokladkaka och jag ett sällskapsspel som han önskat sig HUR länge som helst och jag har äntligen hittat det. Vi har redan hunnit spela det 2 ggr idag.
Mamma och Daggen hade skickat upp en europakartbok och en slags ordbok med bevingade ord och ordspråk, han fick även en "lördagspåse" med chans att bli miljonär OCH 2 trisslotter. HOPPASHOPPASHOPPAS!!
Min bästa (bakis)tjejer kom hit och passade Elsa medans vi åt våfflor, bacon, prinskorv, äggröra, baguette, yoghurt och så vidare till frukost. Så sjukt gott.
Ikväll blir det mys med middag, Linns egna prinsesstårta och sen en film i soffan.
Lägger upp en bild på tårtan sen.
Hotellfrukosten idag.




Grattis älskling! Du är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta utrycket, men faan vad ni tar vara på varan jämt, ha det bra och koppla av, mitt kuvert är sent p.g.a. flygförbud. Puss o kram till alla.

2010-04-17 @ 19:04:52
Postat av: Pappa

Hej igen, nu glömmer jag som Nettan. Trevlig helg

2010-04-17 @ 19:07:49
Postat av: Anonym

Ja vad är det för fel, Pella, är det åldern, eller vad ska man skylla på? Men vi har iallafall underbara barn och barnbarn och det kan man leva länge på.

2010-04-17 @ 23:40:11
Postat av: Elin

åh, den ordboken skulle ja vilja läsa ;) Grattis igen till Mike

2010-04-18 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0