Överraskning!


Fick ett ryck och ville överraska Mike.
Så imorse kom städerskan kl 9 och då gick jag och Elsa på mammababygympa. Efter det gick vi och hälsade på pappan i skolan och åt lunch med honom.
Klockan halv två var det dags för Elsas vägning och mätning på BVC. Hon är 70 cm lång nu och väger 7530 gram. Långstång!
Klockan 2 var det dags för Elin och Maria att va barnvakter och jag begav mig iväg till JYSK (Eller JYDSK som mamma säger) och köpte ett matbord med 4 stolar. Hemhemhem och fick hjälp av tjejerna med montering och slänga det gamla bordet.
Så när Mike kom hem så stod där ett splitter nytt bord och 4 stolar....
Han blev jätteglad och tyckte det var jättefint och jag utnämnde mig själv till jordens bästa flickvän!


Va tycker ni? Svarta hyllan är också ganska ny!






Här äter Elsa lunch på skolan. Grötmongo!

Kommentarer
Postat av: pappa

Faaaaan va snyggt som du brukar säga. Jordens bästa flickvän har gjort det igen, och Elsa ser lika happy ut som Mike, bra gjort. Hälsa ekonomen på VK och " Långstång " Det var verkligen cleen and nice, har ni fått nya kyl o frysen? Köksbordspussar o kramar, längtar.BTW, Vad är grötmongo? Är det nåt jag kan börja med?

2010-04-27 @ 19:26:44
Postat av: Pappa

Jag glömde ju svarta hyllan, stilren och snygg. Jag var ju med och handlade den och packade in den i flyget som specialbagage, allt går bara man vill, även på Malmö Aviation.

2010-04-27 @ 19:29:32
Postat av: Jonna

Jätte jätte fint!

2010-04-27 @ 20:00:19
Postat av: Elin

mycket fint Linn, du e så go :)

2010-04-27 @ 22:50:25
Postat av: Svägerskan!

Herregud!!! JYSK!

Det är ju som att svära i kyrkan enl min man!

Jag vågar nog inte nämna det för Peter!

Ännu värre är att min bror som är lite sugen på att jobba för IKEA sitter vid bordet och ler?! Hallå!

2010-04-28 @ 03:02:49
Postat av: Mami

SNYGGT, men var har ni ställt Elsas köksstol som hon fick på dopet (av gudfar?)??

2010-04-28 @ 09:20:56
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0