Dag 10

Det här hade jag på mig idag.

Vad tror ni jag hade på mig?! Mina älskade postkläder såklart. Dock ser det ut som jag har polisuniform och min telefon är en pistol på bilden. Dubbelhkaka och suddig bild men det var det bästa jag kunde åstadkomma denna stressiga dag på jobbet.


När jag kom hem åkte vi och fixade ett däck på Elsas vagn (punka) och sen handlade vi tacosmat. Jag är pigg och glad hela dagarna och framförallt när jag får träffa mina älsklingar så jag vet inte varför jag ser sjukt sur ut på bilden... Men här är vi. Familjen Peterzon Hedenstierna.
Jag har på mig en tröja och jeans. Båda från Gina tricot.


Kommentarer
Postat av: moster nettan

Dubbelhaka?? Du ser ut att må kanonbra i Götet;)

2010-12-09 @ 22:55:21
Postat av: Mami

Fina (men det ser kallt ut utan jacka på dig)!

2010-12-10 @ 13:00:27
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Pappa

Du ser " Jävligt självsäker o bestämd ut i hissen " Jag tror Posten behöver den typ av trevlig o självsäker personal, kämpa på, jag har en magkänsla att du kommer gå långt nu, Puss.

2010-12-10 @ 18:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0