Dag 14.

Mina drömmar.

Jag antar att jag ska skriva om vad mina drömmar livet är och inte vad jag drömmer om på nätterna?!

Jag har många drömmar i livet. Jag vill utbilda mig för att jobba på en barnavårdscentral. Det är min högsta dröm jobbmässigt, men samtidigt är jag lite i valet och kvalet då jag trivs så extremt bra på mitt jobb nu och verkligen älskar det jag gör. Men det är inte optimalt då det är så himla slitsamt och kroppen tar enormt mycket stryk. har hört så många mardrömshistorier om anställda där det helt plötsligt smällt till i ryggen under ett lyft och sen är dom förstörda. Vad gör jag då liksom? Söka nytt jobb när man är 45 år.. Nej tack!

Jag drömmer om en stor familj med fler barn och att alla är friska hela livet.

Jag drömmer om att jag nångång ska få den kroppen jag vill ha.

Jag drömmer om att vinna extremt jättemycket pengar.

Jag drömmer om att få förlova mig och gifta mig med min stora kärlek.

Jag drömmer om att nån i mitt närmsta tjejgäng skaffa barn snart.


Det var bara några få, men ack så stora saker jag drömmer om här i livet!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag skulle iof vilja höra om dina drömmar på nätterna också;) I övrigt så säger jag bara "Jonna, klapp klapp klapp, Jonna, klapp, klapp, klapp" På barngrejen alltså;)

2010-12-19 @ 21:33:29
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Mami

Jag tror att dina drömmar kommer att slår in. Puss

2010-12-21 @ 11:49:02
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Mami

Jag tror att dina drömmar kommer att slå in. Puss

2010-12-21 @ 11:49:43
URL: http://www.awpdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0