Dag 16.


Min första kyss.

Lite komplicerat det här... Jag har två potentiella, eller näe tre.
Vi tar det från start;
Min barndomskärlek Micke och jag var oskiljaktliga från att vi var fyra till nångång i mellanstadiet. Vi var inte kära (eller jag var nog det) utan vi va bästisar. I vått och torrt och allt sånt där. Jag tror aldrig att det blev nån kyss men vet att vi pussades lite då och då.

Tomtberga skolan - mellanstadiet. Där hade vi en liten hörna utanför gympasalen dit vi sprang på rasterna och hade hångeltävling. Ett par kysstes åt gången och alla andra kollade på. I fyran hade jag en kille som hette Björn och vi skulle då komma till skott med vår (och min) första kyss. Alla stod och tittade med förväntan och räknade till tre. 1-2-3... VA? Han ville inte alls rulla tunga med mig utan det blev bara en vanlig puss. Snopet. Det tjatades om att vi skulle göra om det men jag sa blankt nej. Och gjorde slut på nästa rast. Sådär kan man ju inte ha det.

I femman var det dags igen. Jag och Kalle stod inför sekten (hångelförsamlingen) och det räknades ner. Och då äntligen. Det va himla mysigt tyckte jag, så jag har t.o.m gjort om det både en och två ggr. Med flera olika dessutom. Jejj hejja mig!


Kommentarer
Postat av: Lie

jag tänkte helt enkelt att det ändå inte kommer hinnas bloggas under julen och jag skulle starta 2011 med den.. men jag kanske ska tänka om?? kraam

2010-12-20 @ 16:22:44
URL: http://luckylie.blogg.se/
Postat av: Thea

Haha Limpis!

Jag skaaa.

Har inte riktigt tid..och det är många bilder att lägga upp. Men snart så! :)

2010-12-20 @ 16:40:37
URL: http://helanohalvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0