Dag 19.

Detta ångrar jag.

Jag ångrar inte mycket alls. Kommer inte ens på något sånt där jätteallvarligt just nu.
Däremot kommer jag att tänka på en händelse väldigt ofta (som är jävligt töntig att jag fortfarande tänker på) som jag skäms över.
Det var när jag var på min första arbetsintervju på Intersport i Kungens Kurva. Jag ville ha ett extrajobb under gymnasietiden och min pappa kände butikschefen på Intersport. Så han fixade en intervju och iofs tror jag nog att jobbet redan var klart när jag kom dit men jag skulle mest visa upp mig och säga hej. När jag kom in på chefens kontor och fick sitta ner i fåtöljen mitt emot honom stod där bredvid en spegel som jag fick syn på. Till saken hör att jag var sjukt nervös och kunde inte sluta titta i spegeln titt som tätt. Jag tror jag tittade mer på mig själv än på bossen. Jag vet inte varför jag tänker på det här fortfarande? Men man lär väl sig av sina misstag antar jag och jag har definitivt inte gjort om det på mina andra intervjuer...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kärlek, du behöver inte sluta, man måste inte blogga varje dag! Du kan blogga lite när du känner för det! Eller?

2010-12-28 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0