Dag 7.

Min bäste vän.


Som vanligt; har väl börjat varje inlägg med det här, så vet jag inte vart jag ska börja. Jag har så många. Helst skulle jag vilja nämna tre. Minst!
Men ändå den bästa av dom bästa Ellinor Melin. Min fru!! Vi träffades i mellanstadiet har hängt ihop sen dess. Men det var inte förns slutet av gymnasiet, eller strax efter, som vi började hänga ordentligt! Hon började på det jobbet jag jobbade på. Sen den dagen är vi oskiljaktiga. Trots att vi inte bott i samma stad, eller land heller för den delen, sen jag flyttade till Umeå. Vi har ett sk långdistansförhållande. Just nu befinner hon sig i Aussie och jag i Göteborg. Men vi klarar oss. Hon och jag i vått och torrt.
Vi har gjort så sjukt mycket och roligt ihop. Allt ifrån vår postkarriär tillsammans, roadtrips, Halmstad, Göteborg, Jönköping, Orsa, utgångar. Ja ni hör ju! Hon är bland det bästa jag vet. Världens snällaste och ställer alltid, då menar jag ALLTID upp. Jag saknar och tänker på henne varje dag! Önskar så att vi kunde bo i samma stad så vi kunde vara ett. Men vi har vårt speciella och unika band vart vi än bor i världen.
För att visa hur mycket hon betyder för mig ska jag göra en såndär töntig mellanstadielista-

E
vig vänskap
Ljuvlig
Lättroad
Inte dum
Naggande god
Otroligt bra
Rolig


Jag kan ändå inte publicera detta inlägg utan att nämna Elsas gudmammor Jonna Zahn Weijmers och Eleanor Andersson. Ni kommer på en stark delad andraplats och jag älskar er minst lika mycket!


Utan mina vänner är jag ingenting.... Tack för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fint skrivet bästa du!



Älskar dig <3

2010-12-04 @ 23:47:24
Postat av: elli melli

åh, tack gumman!!! <3 det betyder massa för mig! älskar dig!! puss puss min bästa vän o fru!!!

2010-12-05 @ 03:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0