Dag 9

Min tro.

Ja, hörrninini! Jag tror inte på gud om det är det som är meningen att man ska skriva här? Däremot tror jag ju på typ ödet eller karma eller liknande. Får alltid för mig att jag kommer få skit senare i livet för saker/bus jag gjorde i ungdomens dar...
Jag trodde inte på ödet förns jag träffade Mike. Det var ödet att jag och Elli skulle på roadtrip, ödet att vi åkte och bodde hos min kusin i gbg, ödet att min kusin sa att man kunde gå till trädgården på tisdagar, ödet att vi frågade Micke och Tobbe om vägen... Och det är starten för oss. <3

Jag tror också att om man jobbar hårt, sliter och kämpar i livet så får man tillbaka det tusenfalt senare. Det är väl karma det också antar jag.

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0