Dag11/dag 12.


Jag har ju redan skrivit om mina älskade syskonen i presentationen av mig själv. Hänvisar då till dag 1 och hoppar direkt på dag 12 istället och I min handväska.

Jag är egentligen inte en handväsktjej utan har oftast allt i fickorna. Dock var jag på inflyttningsfest igår och hade klänning, vilket betyder inga fickor, så då hade jag väska. I den fanns då:

Hemnyckel.
Plånbok (med betalkort, körkort, busskort och diverse bonuskort. Inga kontanter, jag hatar kontanter).
4 olika läppglans (som jag ändå inte använder så vet inte varför?)
Telefonnr till Posten Göteborg som jag fick av min gamla chef i Umä (rensar verkligen aldrig väskan).
En knapp som ramlat av från min sommarjacka.
Tampong (trots att jag inte har mens, den har väl legat där i ett halvår...)
En 50-öring (okej, lite kontanter då).
Elsas armband som det står goding på.
Snus.
7 hårsnoddar.
Lite smink. Gammalt.

Ja det var det. Tråkigt ämne menmen...

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha! Alltid en tampong när man INTE behöver den. Då ligger dom små jävlarna överallt. Men sen när det krisar, ja då finns dom ingenstans. Märkligt:)

2010-12-13 @ 11:18:17
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0