Helgen.


Har inte bloggar nåt i helgen förutom lite bilder på lillan som jag la upp igår...
Den har vart ganska späckad på ett sätt, inte alls späckad på ett annat.
I fredags efter jobbet kom mina kära kusiner Alexander och Christopher hit på middag och idolkväll. Det slutade med att alla satt med varsin mobil och spelade spel. Haha nördar som vi är. Alexander har ingen iphone och satt mest och väntade på att första bästa skulle bli ledig... KÖP EN!!

I lördags fick jag sovmorgon till 9 (tack älskling), efter frukost begav vi oss iväg för att köpa första julklappen. Vi hittade en hel del. Så skönt att vara igång.. Nu går det nog av bara farten med resten av dom.
Elsa blev helt slut av julshoppingen och däckade i vagnen.


På kvällen ställde snälla farmor upp som barnvakt, igen, och vi gick på inflyttningsfest hos Elsas gudfar. Himla trevligt med massa bekanta ansikten så det blev mycket tjatter och lite cider. Vi gick hem vid halv ett och kastade oss i sängen för att sova. Så sjukt trötta båda två.
Tog sötaste bilden inatt när vi kom hem. Våran lilla!


Imorse var det Mickes tur med sovmorgon och jag gick upp med lillan kvart över sju (jo 14 timmars sömnen är över nu sover hon "bara" 12 timmar...) och kollade julkalendern och mös. Jag saknar henne nåt så fruktansvärt mycket på dagarna så jag passade på att njuta av ensamtiden med henne <3
VI halv ett när lillan skulle sova tog jag också en nap. Väcktes av Micke klockan 3?!?! Märkte inte ens att lillan vaknat, Micke hämtat henne, och dom vart ute och åkte pulka. Knas! Men det var riktigt skönt! Åter igen tack älskling!


Just nu rullar dokument inifrån på tvn om WikiLeaks. Vet inte vad jag tycker. Jag tror nog att man ska lita på att ländernas styre håller vissa saker hemliga för allmänheten för att skydda så för mig kan sidan nog läggas ner. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0