I´m baaack!


Har haft ett ofrivilligt blogguppehåll. Som ni kanske märkt?! Jag har helt enkelt inte haft någon som helst lust att blogga. Var i Stockholm för att fira jul och träffade släkt och vänner. Underbart har det vart. Sen tillbaka till jobbet och var halvt död igår kväll så jag funderade på att lägga ner bloggen totalt. Funderar fortfarande. Det var ju så lätt att blogga när jag var hemma med lillan för då hade jag kvalitetstid med både henne och Micke och kunde skriva på bloggen när Elsa sov osv...
Men vi får se!


Det var tänkt att jag skulle ladda upp bilder från julen men internet vill inte samarbeta med mig. Prutt också. Ska försöka lösa det.

Kommentarer
Postat av: Marie-Ann

Under ledigheter som jul blir det lätt uppehåll i bloggandet.Man prioriterar familj och ledigheten.Håller med dig, svårt att hitta tiden till att skriva inlägg ibland.Man får kämpa på för man tycker ju det är roligt.

2010-12-28 @ 21:31:55
URL: http://marieann.se
Postat av: Marie-Ann

Under ledigheter som jul blir det lätt uppehåll i bloggandet.Man prioriterar familj och ledigheten.Håller med dig, svårt att hitta tiden till att skriva inlägg ibland.Man får kämpa på för man tycker ju det är roligt.

2010-12-28 @ 21:33:42
URL: http://marieann.se
Postat av: Lie

Jag känner med dig, har själv funderat på det ibland. Sen säger jag till mig själv; jag vill ju blogga, jag vill ha den här "dagboken" och vem bloggar jag för främst? Mig själv! Och bör således kunna ta pauser när jag vill och blogga när jag känner fört och har tid!



Blogga för din egen skull... vi läsare som gillar dig kommer stanna ändå... Det är roligare när det uppdateras ofta, men när bloggen blir ett jobbigt ont tappar det sin charm. Stor kram

2010-12-28 @ 21:42:57
URL: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0