Posten.


Det går skitbra på jobbet!
Jag kör ett litet samhälle som heter mölnlycke och jag älskar´t. Fick tre dagar på mig och lära mig området sen fick jag tjata till mig att köra själv. En hel del beröm fick jag efter första dagen jag körde ensam men det var nog mest för att dom hade lite för låga förväntningar... Och jag som inte alls kan ta komplimanger, för fem öre. Jag står där bara som ett fån och skruvar på mig.

Har ni något tips för hur man kan lära sig att ta komplimanger? Mer än att säga tack och slå ner blicken i marken?


Kommentarer
Postat av: pappa

hej, Säg att när man har så trevliga arbetskamrater som ställer upp på en, och man jobbar på ett bra företag så är det inget problem att prestera bra, det är ni som gör att jag lyckas!!!! Bra va?

Det funkar alltid, Puss.

2010-12-08 @ 22:27:26
Postat av: Stina

Nej tyvärr..lika dålig jag:( jag slår oftast ner på mig själv om nån säger nåt snällt!

2010-12-08 @ 23:02:11
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Lie

Sv; har såå svårt att bestämma mig ;)



Tack och ett hjärtligt stort leende funkar alltid :)

2010-12-09 @ 00:38:37
URL: http://luckylie.blogg.se/
Postat av: Mami

Håller med Lie, ett TACK och ett leende med ögonkontakt funkar alltid - men det vet du ju.. :-)

2010-12-09 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0