Ååå vilken natt...


vilken HELVETES natt! Som jag kallar Elsas vaken-natt!

Hon somnade typ halv 10 igår... Då brukar hon sova till typ 8-halv 9 och vakna 2 ggr och vill ha mat!
Men inatt! Huuuaaa! Vaknade första gången 23 och vill ha mat, 00.30- mat, 03.15 - mat, 04.00 - tappat nappen, 0515 - mat, 06.00 - tappat napphelvetet, 07.30 - mat och sen vill hon gå upp!


Jag är så trött så jag håller på och falla ihop! Elsa är pigg.... Hur går det ihop?
Har ni nåt tips? Jag klarar nog inte en till sån här natt!
IDag ska jag träffa Petra och Lucas också.... Hjälp!

Puss på er!


Ps. Jag ansvarar INTE för om jag säger eller gör nåt dumt/konstigt idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare! Men...GUUUD vad jag känner igen situationen! LillprinsVilmer får inte alltid titulera sig prins numera... ;) Nattätandet har tagit sig en ny form sedan ett par veckor tillbaka! Men...jag tror o hoppas att det bara är en fas han är i... :D

2010-02-11 @ 08:52:19
Postat av: Kristin (Elin)

ja du... man blir aldrig kloka på de små liven... men vad jag vet så börjar många barn drömma kring 5 mån och det betyder i värsta fall att de vaknar... våran lilla stjärna vaknar dock inte men låter mycket mer när hon sover. sen lär de sig ju så mycket nu så det "stör" oxå sömnen. hoppas natten som kommer blir bättre! kram

2010-02-11 @ 17:34:55
Postat av: Bror

Väck Micke!

2010-02-11 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0