Bästa helgen på länge :)


Igår kom lilla söta Ida hit och åt middag med mig och Mike och sen kollade vi På spåret! Än en gång: ÄLSKA Fredrik Lindström!
Sen gick mannen min ut på galejj och jag och Ida mös vidare med Elsa och när Ida hade gått så somnade lillan och jag kollade på älskade Grey´s Anatomy!

Vaknade imorse och både Elsa och Mike sov så jag begav mig till IKSU och simmade (hör och häpna). Det va jag och 6 pensionärer. Som för övrigt var klädda i mammas simmärke Aquarapid! Woohoo!
Kom hem, åt frukost och städade lite. Sen vaknade mina två favoriter och då lekte vi mamma, pappa, barn!
Vi fick för oss att vi skulle ändra om här hemma så vi bytte plats på divanen på soffan och helt plötsligt ser det helt nytt ur i vårt vardagsrum :)
Åkte ner till stan och mötte upp Elin och hennes mamma och pappa! Shoppade lite till hemmet och åt lunch med dom. Sen hem, mata lillan, powernapa med lillan. Då kom Mike hem med Henke och dom lagade mat. Lyx!! Bästa kycklingpajen!
Vidare till Ida där dom mest underbara tjejerna väntade... Melodifestival och MYCKE snack och skvaller! Det har ju hänt en del i Umä om man säger så.... TRE par har gjort slut... Inom loppet av 1 vecka! HUUAA!!
Kom hem nyss och då väntade världens gladaste skit som såg glad ut å se mig :D
Nu sover hon sött och jag, Mike och Henke ska spela Wii.


Imorn ska jag träffa Elin och Maria på kanske lite brunch och sen hem för Mike kommer hem tidigt från skolan :)
På kvällen kommer Maria och Elin på Wii-kväll här hemma! ÄLSKAR NINTENDO WII!! Tack pappa! <3





Bästa helgen på läääänge!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, fantastisk sammanfattning där, coolt att du var och simma, du är ju " gammal " simerska. Helgen verkar ju ha rullat på hela tiden, kul att Wii är så väl mottagen. Det va jättelängesen vi skypade, skulle va kul om vi kunde göra det nån da i veckan?

Puss o kram till alla.

BTW, Tror att jag ska se mina Sallander rullar på DVD ikväll om jag orkar för sen är det kört när OS börjar. Ha de bra i Umé, hörs.

2010-02-07 @ 17:48:49
Postat av: Anonym

Hhihi jaa visst blev de långt... :-)



Jaa och jag vill vara hos er, när serien är slut ska jag försöka komma en hel helg och bara vara med er :-) Om jag får.



iPusssssssssss

2010-02-07 @ 19:38:03
Postat av: Mami

Härlig helg hos er, härlig helg här oxå, speciellt att träffa Lasse och Eva igårkväll - hon är sig precis lik nu Linn, ännu bättre än när du träffade henne för typ en månad sedan......PoK från oss!

2010-02-07 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0