Bra dag!

Elsa blir 5 månader idag!!




Började dagen med ett besök på BVC då lillan har fått lite utslag. Men det var absolut ingen fara! Bara för att det är så kallt ute så blir huden torr. Fick en salva att smörja in morgon och kväll.
Min mjuka lilla bebis ska bli ännu mjukare... Om det nu är möjligt?!

Gick en sväng till skolan och åt lunch där med mina söta flickor. Så sjukt rolig lunch! Planerade inför morgondagen. Såhär är det: Varje vecka ska en av oss "hålla" i en middag. Varmrätt och efterrätt. Och middagen ska ha ett speciellt tema. Imorgon är det Ida som ska starta igång och har bestämt temat charter. Men vad vi förstod så är det mer vintercharter... Typ Val 'd sere. Haha ingen aning vad hon kan hitta på... Glüwein och schnitzel?

Kom hem och avslutade mitt scrapbookprojekt som jag hållt på med i en månads tid typ. Äntligen!

Klockan slog halv 5 och det var dags att ge sig iväg till Viktväktarvägningen... Oooooh! -0,8 denna vecka! Totalt 1,7 på 2 veckor. WOOOHOOO!!! Har då alltså gått ner 16,4 kg sen förlossningen. 5,6 kg kvar! 5,6 kg kvar till GODIS!! Gud så jag längtar! Har dock gett mig själv dispans till att äta ett påskägg, men vem vet... Då kanske jag redan gått ner allt?!

Till Preem för att hämta ut Elsas 5-månaders present från pappamorfar!
Hem för att träffa en övertrött Mike. Som istället för att va seg var ÖVERSPEEDAD (läs övertrött). Lagade mat, dansade med Elsa och skämtade vilt... Riktigt skönt!

Och nu avslutar vi dagen med ännu ett svenskt OS-guld. Man kan ju inte annat än jubla och bli stolt! Hejja hejja!

Vandrande reklampelare?


En smalare mamma med Elsa i babybjörnen hon fick i present! Tack morfar!

Kommentarer
Postat av: Pappa-Morfar

Hej Gumman, När jag ser dom här söta bilderna så får jag tårar i ögonen av glädje, och jag måste säga igen, du skriver så bra och är så aktiv, jag vet inte hur mycket jag längtar nu. Var försiktig med kylan i ansiktet, blir lite mildare snart kanske. Såg att ni får lite snö Fre-Söndag, det har ni väl inte sen tidigare.Jättepussar o kramar.

BTW, Du säger levande reklampelare, har Elsa något lönsamt sponsoravtal med leverantören????????

2010-02-25 @ 10:40:20
Postat av: Jennifer

Sötaste Elsa!

2010-02-25 @ 12:37:54
URL: http://jennifernikita.blogg.se/
Postat av: Jonna

Söta söta hon! Oj Linn har du gått ner då mycket redan! Gud vad duktig du är. Klart att du ska få unna dig ett påskägg. Jag förstår inte hur du kan klara dig utan, är riktigt imponerad..



Jag är sjuker :-( Har legat hemma idag och måste bli frisk till lördag då vi åker till gotland.



Pusssssss

2010-02-25 @ 15:25:54
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Mami

Herregud, så söt hon är lilla dockan! (synd att inte vi har baddräkter i ännu mindre storlekar, tur i.a.f. att hon har babysimsbyxor till starten vecka 11)

2010-02-25 @ 22:18:32
URL: http://www.awpdesign.se
Postat av: Anonym

Grattis lilla Elsa på 5 månadersdagen!

Åh Grattis till dig Linn som är sååååå duktig!!!!

Jag kommer väl inte känna igen lilla dig i sommar!

Kram och var rädd om er!

Ha en gosig helg!

Kramelikram

2010-02-26 @ 05:03:02
Postat av: Svägerskan

Förlåt mig det var mitt inlägg!

2010-02-26 @ 05:04:09
Postat av: Pappa

Igen, Hon är så J.............la söt i badet.

Krama alla.

2010-02-26 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0