For your info :)

Vilken svordom använder du mest? Dom flesta.. Men fan och helvete ligger nog närmast.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Min väckarklocka heter Elsa och hon vaknar när hon känner för det!

Var köper du dina matvaror ifrån? Jag älskar Ica Maxi självscanning! Jag är smygpensionär förstår ni...

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är helst med. Men sen ångrar jag mig när jag får se den och vill rewinda och göra om, göra rätt!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Drömhuset!

Har någon anförtrott en hemlighet för dig någon gång? Oh yes. Jag slåss med mig själv om att va tyst men jag klarar det. Oftast

Kan du vissla? Ja visst kan jag det.

Tittade du på tecknat när du var liten? OM jag gjorde. Älskade TV redan då!

Äger du några popband t-shirts? Inte längre...

När flög du senast? Flyger extremt mycket... För att va okändis ;) Senast va 8 januari.

Pratar du några andra språk? Jag kan lite småfraser på ganska många språk, men engelska och jag skulle nog klara mig i Tyskland tror jag?!

Har du gråtit offentligt? Inte min favoritsyssla men förlossningen var inte snyftfri direkt!

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag ÄLSKAR tatueringar. Har 2 nu och en är ganska nygjord så jag lugnar mig nog lite. Men absolut i framtiden!

Vad har du med dig in på bion? (Före mitt tråk-nyårslöfte) massvis med plockgodisb och en apelsinMER, sjukt konstigt eftersom jag aldrig dricker det annars!

Vad har du för väder? Världens finaste vinterlandskap, 5 minus, sol och allt är täckt med snö. Bra plogat!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott och matte!

När sov du senast på golvet? Ingen aning... Men jag ligger/sitter gärna på golvet så det har definitivt hänt!

Vilken är din favorit drink? Jack&cola och rosa pantern! Det mest maskulina & feminina!

Gillar du din boendesituation?
Både och. Jag gillar vår stora lägenhet men inte att bo i hyresrätt!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sova? Jag har barn.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Absolut inte. Stressiga kanske för sen Elsa kom till livet så tar allting liiite längre tid än vanligt!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Fram till 8:an. Lärarna kallade vårt gäng "elitgänget" och det var inte för att vi va duktiga!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26. Jösses.

Tror du på liv på andra planeter? Nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Då gråter jag! Och skriker! Och har sönder nåt! Sen känns allt bättre.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut!

Tycker du om att krama folk? Oh yes!

Äger du en digitalkamera? Japp. Både en liten och en stor systemdigitalkamera.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Helt jävla sjukt mycket! Även när folk säger "kan du ringa upp om 1 minut" och så svarar dom inte när man gör det. Värsta jag vet!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag blir mätt.

Är du mörkrädd? Jag är rädd när det är mörkt och om jag är själv... Men tror inte att det är för mörkret.

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok och Elsa :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Jag borde inte bli förvånad längre, du ska (ursäkta ) faan bli skribent eller krönikör, vilka svar, sanslöst bra, seriöst och roligt.

2010-02-13 @ 16:40:31
Postat av: Svägerskan!

Tack för skönsången igår! Ni är så gulliga som ringer och grattar mig!

Saknar er jättemycket!

Var rädda om er!

POK

2010-02-14 @ 02:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0