Fredag!


Jag bad till Gud igår... Nästan på riktigt!
Att det inte skulle bli en likadan natt som sist. Och Gud hörde bön!! Elsa sov i 12 timmar inatt. Och vaknade förvisso 3 ggr men ändå. Jag somnade halv 11 och sov till halv 9 idag... SÅÅÅ skönt!

Idag har vi bokat babysim! Ska bli så himla skoj! Vecka 11 kör vi igång! 10 ggr - söndagar kl 11. Längtar!!
Tack mamma/mormor för att Elsa får det i present! I och för sig är jag inte förvånad då mamma ÄLSKAR simning och allt som hör därtill ;)


Idag ska jag träffa tjejerna på stan en sväng, sen ska vi köpa med oss mat och äta här hemma och kolla På Spåret! HEJA FREDRIK LINDSTRÖM!


Igår var Ida här på middag! Kycklingpaj! Det va MÅÅÅÅNGA points i den... Men jag klarade mig precis på dagskvoten :) Annars går det bra än sålänge.... Beach 2010 får passa sig! Kan hända att jag blir snyggast på badstranden!



Trevlig helg på er!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

hej, Jag gläds med dig att du fick sova, skööööööönt.

Jag såg på webbkameran att ni har kanonväder idag, också skööööööööönt. Ha en bra och trevlig kväll. Hälsa Mike, ge Elsa en morfarkram. Puss o kram, vi hörs.



PS Du är redan snyggast överallt, så det så.

2010-02-12 @ 10:54:06
Postat av: SVÄGERSKAN

Håller med pappan! Du är redan snyggast på badstranden i Sverige!!!!

Men jag e snyggast i Kina! Hihihihihi

2010-02-12 @ 13:48:20
Postat av: Jonna

Hahaha han är för skön!!

2010-02-13 @ 11:13:58
URL: http://jonnazw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0