Gulledagen!

Imorse var jag och Elsa nere på Ica och handlade frukost till världens bästa pappa och kille :)





Det har verkligen vart galet fint väder här idag så jag och Elin tog en promenad med Elsa och gick och hälsade på Nella. Pratade skit ett tag och sen gick vi tillbaka hem! Haha Elin va så bakis så inte en enda mening blev rätt!



Nu vankas det lax och potatis på menyn och jag ska tydligen få en överraskning?!?! TELL ME!


Skriver sen och säger vad det var! Ingen är mer nyfiken än vad jag är!


Later!

//Limponen



Kommentarer
Postat av: Jonna

ÅÅÅ jag älskar överraskningar, tell me??!!



Pusssss på dig bästa du

2010-02-14 @ 19:37:29
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: Nella

Så kul att ni kom på besök! Mycket uppskattat :)

2010-02-15 @ 19:37:16
Postat av: Elin

Men nåt rätt måste jag väl ha prickat in ändå?!

2010-02-16 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0