Kontrakt!

Så min överraskning då....
Fick ett papper av Mike igår som jag skulle skriva under. Det stod att jag härmed intygar att jag nångång onsdag till fredag är beredd att ge mig hemifrån på 20 minuter när Mike säger till. 16.30-18.15 ska jag va helt klar dessa tre dagar då det kan hända nåt nån av dom dagarna. Det stod också att jag INTE får snoka eller fråga kompisarna här uppe! Jaha... Är ni lika lost som jag?

Jag är jordens mest nyfikna människa. Så igår morse får ja reda på att jag ska få en överraskning på kvällen, och på kvällen får jag reda på att överraskningen kommer i slutet på veckan! DAAAAHHH!!
Hjälp mig! Vad kan det vara???




Nu ska jag och Elsa på playdate hos Petra och Lucas. Så kidsen får leka av sig och vi får snacka av oss ;)


Elsas nya pyjamas. Fin va??

Kommentarer
Postat av: K

sockersööt. :D

2010-02-18 @ 20:21:43
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0