Kuckelikuuu!

Imorse blev jag väckt... Men inte av  Elsa denna gången utan av väckarklockan 07.30 :)
Fixade mig iordning och stökade omkring här ute, efter en kvart fick jag sällskap av Mike, men Elsa vaknade inte! Klockan 8 väckte jag henne! Kors i taket... Vi mös omkring lite alla 3.
Halv nio ringde Elin på dörren och jag körde Mike och henne till ÖP där det skulle skrivas tenta! Och jag och Elsa åkte till posten där det vankades kvartalsmöte!
Det va faktiskt riktigt skoj! Inte minst att träffa alla kollegor igen :)


Nu blir det slappt hela dagen och sen ska vi till Elin på partajj! Får se hur länge Elsa orkar om det blir fullt med folk i hennes lilla lägga. Men som tur är så bor vi så nära varandra :D



Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0