La surprise!

Ja, jag visste ju som sagt att jag nånting skulle ske ons, tors eller fredag.
Så igår tog jag en dusch och gjorde mig sminkad och klar till halv 5. Allt enligt kontraktets alla regler.

Kvart i 5 slänger Mike fram en sallad till mig. Ät! Okej, sa jag och slaffsade i mig den. Själv åt han pizza.... Jävla Viktväktarna ;)
Kl 5 fick jag orde om att mata lillan. Elsa ät! Okej okej.
17.10 plingar det på dörren och in kommer Nella och ska va barnvakt?! -Vad ska vi göra? frågade jag Nella. -Ingen aning!! Svarade hon tillbaka!
Han är smart den där Mike. Inte berättar för NÅN av mina skvallrande kompisar ;)

17.20 fick vi tydligen bråttom. Packa ner mjukiskläder säger Mike.... WHAT?
Ut i bilen och där fick jag en ögonbilndel för att inte se vilket håll vi åkte åt. Men jag han se att han hade tankat?!

Efter 10 minuter fick jag ta av bindeln och då ser jag en stor skylt där det står E4 N.
Jag fick en flaska vatten och russin som färdkost. Men gör inte slut på allt för du kanske behöver dom ett tag var instruktionerna.
Jag tänker Elsa Elsa Elsa... Ska jag sova utan henne? Hur länge ska vi va borta? Det e lugnt fick jag som svar. Jaha!

Efter 1½ timmes bilfärd sa han att vi va halvvägs och då skulle jag få ställa frågor. Jag va helt säker på att Jack, Helena och Sebastian var i Luleå och vi skulle åka dit. Men icke! 
Men närvi då rullar in i Skellefteå som va halvvägs (om man räknar fram och tillbaka) så åker vi till Skellefteå Arena. Ska vi på konsert tänkte jag då och började kolla vad det var för åldrar på människorna som gick in. Alla åldrar. Från 10 till 80!

Men efter att vi parkerat fick jag se biljetterna! Boddy Holly! Woooohooo! Jag hade sagt för längesen när jag såg reklam för det på TV att jag ville se den.
Han är så påhittig min karl :) Mjukiskläderna var alltså bara ljug. Jävla ljugare ;)

Halv åtta börjad det och höll på till 10. Vilket jävla drag!
Sjukt bra föreställlning och det skadar ju inte att Brolle hade huvudrollen! Sveriges i särklass snyggaste kille!! Jag dog några ggr och blev återupplivad igen.


Perfekt kväll! Vi kom hem kvart i 12 och då hade Elsa somnat för natten!


Tack älskade Nella för att du ställde upp som barnvakt! Du e grym!

Och tack älskade Mike för en oförglömlig kväll! Älskar dig!!! <3






Kommentarer
Postat av: Pappa-Per-Eric

Ja,a, Vad ska man säga? grym surprise, btw, Brolle och Mike har en del utseendelikheter, undrar hur det är med sången. Detta var ju en alla hjärtansdag surprise, är det Mike som är valentine? who knows.

Jättekul att ni hade en kanonkväll, mys nu lite hemma tillsammans med Julie!!!!!!!! Pusssssssssssssss

2010-02-19 @ 16:25:18
Postat av: Jonna

Ååååå vad han är söt...

Vilken karl du har Linn!!



Puss puss pusss

2010-02-19 @ 17:43:42
URL: http://jonnazw.blogg.se/
Postat av: nella

Nöjet var helt på min sida! Saknar Elsy!



Puss

2010-02-20 @ 00:10:01
Postat av: Mami

Åh jag som visste om vad ni skulle göra eftersom Mike hade berättat - och jag klarade av att hålla det! Och vem slog Mike på bowling på Wii?

2010-02-20 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0