Lugn helg!

Jag älskar lugna helger!
Mike va bara i skolan i 2 timmar igår och ledig i torsdags så för oss var det, nästan, helg redan i onsdags kväll!
Att börja dagen med en minitrip på stan och sen massage var så skönt. Hon som masserade va helt GRYM och vi snackade bebisar under tiden.

Min älskling gick upp med Elsa imorse så jag sov till härliga halv 11. Med bara en nattmatning. Life is good.


Nu blir det vitlöksmarinerad kyckling i ugn och ris för mig. Mike har ätit pizza. Allt för att sukta mig ;)


Trevlig fortsättning på helgen mina kära!

Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt gumman!

2010-02-20 @ 18:39:17
Postat av: Pappa

Tack det samma, skönt att ni får avkoppling, hörs. Kram till er alla

2010-02-20 @ 18:56:33
Postat av: Anonym

Är det inte enklare att äta samma mat? Jag menar det kan ju aldrig skada att äta nyttig viktväktarmat!!

2010-02-20 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0